THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Get Gifs at CodemySpace.com

U Are The Best

Khamis, 23 Februari 2012

Assalamualaikum.....lma aku x update blog nie. Terakhir aku menulis pda ramadhan yg lalu...sejak itu aku sering sibuk dengan urusan seharian.sejak itu juga mcm2 pkra yg blaku dlm hidup aku..dari itu aku melihat kehidupan yg mana sedikit sebanyak m'bantu aku dalam mematangkan usia yg semakin meningkat..kdg2 aku sndri bingung memikirkan akn khidupan yg aku jalani hgga ke hari ini.aku seakan2 tiada hala tuju msa hdapan ku..seolah2 budak yg baru mengenali dunia..ya,,memang.... aku baru mengenali dunia,pelbagai prkara yg membuat aku b'fikir akn perjalanan di dunia sementara ini..b'macam ragam perkara yg aku temui..kehidupan manusia ni ada b'mcm cara dan ragam..sekadar renungan buat ku,btapa aku harus m'dekatkn diri kepda ALLAH swt..pencipta diriku dan sekian alam..kemana saja aturan mu untk akn ku melangkah walau ke tempat asal ku...dari tanah kembali ke tanah dan itu pasti...

0 ulasan: