THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Get Gifs at CodemySpace.com

U Are The Best

Selasa, 16 Ogos 2011

Raya raya raya laa weyh..

ASSALAMUALAIKUM SUMER.

hah...raya dh dekat nie.dh beli bju raya ke belum?
tuwh laa p'soalan yg sering aku dngar dri mulut teman2
yg rapat dan terbaik aku.."weh...puasa cukup kew? raya
jew lebih"..besa laa kan,raya sthun skli beb..mestilah
nk kasi gempak cket kan2??

jwapn aku mudah jew klau ada org tnya cm2,,"beli malam
rayalah baru dpt murah cket"..padahal sengkek,blom dew duit ag
hahahaha...waktu skrg nie org rmai dh b'pusu2 m'yerang mall2
yg b'dekatan..sukahati nk smbut raya...sumer xsbar2 tggu cuti
nk blik kg..nk jmpa sanak saudara yg sekian lama x b'jumpa,
sronok woo...
tpi bla umur dh m'ngkat dwasa nie,seri hari raya nie dh
kurang laa..entah laa pasal pew..mmg x sronok cam zaman
kanak riang dlu..best rasa nya,cam nk
blik jew kt zaman tuwh...

ntah laa,bgi aku xpew laa raya serba kurang pun,asal
dapat tngok family happy non crying more~ dh ckup buat
aku rasa raya aku b'makna...aku rndu zaman kanak2 aku,
sbb dlu smua nya happy jew bla smbut raya..sejak 2,3 thun
nie jew asyik b'raya ngam air mata jew..maybe dugaan
ALLAH s.w.t t'lalu kuat utk kami tempuhi...tpi aku redha
dgn ktntuan NYA...

Arghhh...moga2 raya thun xdew ag air2 mata nie,jemu dh aku..
aku nk raya ngam riang hati,spew sdih2 aku hempuk ngam lidi..
hahahaha


SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA!!!!!

0 ulasan: