THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES
Get Gifs at CodemySpace.com

U Are The Best

Selasa, 2 Ogos 2011

kenapa aku ber'BLOGGER

Assalamualaikum....

salam ramadhan...tajuk entri aku hari psal pew aku perlu ada blog?? aku dew bca bbrapa entri dri blogger2 laen..dew yg b'blogger psal nk cri duit,dew yg nk femes dn mcm2 lh..

bgi aku lh,aku buat blog nie sjew2 jew..sbb kt snie aku bleh luah mcm2 tntg isi hati aku..psal nk femes jauh larh di pelosok hati aku nie mmg xdew lgsg..pew aku tulis aku bca dan aku smpan,laen kli aku bleh rjuk blik pew yg aku tulis dan pew yg aku rse dlu..biarlh xdew owg nk bca pew yg aku tulis..jnji aku seronok menulis dan t'luah rsa hati aku.."tpi larw dew owg bca alhamdulillah,terima kasih aku ucapkn"....luahn hati yg tbuku di dada nie,nk crite kt owg laen spew nk dngar..baik aku mnulis,bla aku mnulis aku rsa puas dan lega...
klau dlu owg nk tulis pew2 msty dew diari..smpan smpai b'pluh2 kt dlm almari...tpi skrg dunia dh maju,buat pew nk beli dan simpan bku bnyk2..wat mnyemak umah jew...last2 bkar jgak,jadi bara jdi debu..

ok..bebalik pda hal blog tdi...wat pew nk femes? larw stkat femes dlm dunia maya nie baek xpyah larh aku rsa..xdew pekdah nyer,mski ramai owg knal kte kt dlm nie..ia kekal kt dlam jew..kt luar owg dh xknal kau.. ok maybe dew,tpi brpa kerat yg knal kau? smua kew drpd ribu- ribu follower kau..arghhh dh tntu nyer tidak..
krg2 pn dew 50 owg "kot"...

psal nk tmbh duit mlalui tknologi skrg plak...yg nie aku xleh nk ckap pew larh..sbb aku pn try jgak..hahahaha tpi aku xdew larh kemaruk sngat smpai online smata2 nk cri duit...sjew ska2 jew,tngok sumer blog owg dew banner iklan..aku pn t'ingin jgak nk taruk 1...dpt alhamdulillah,xdpt nk wat cmner...rzeki ALLAH nie dew kt mna2...mgkin rzeki kau kt dunia siber nie,,mgkin aku x...tpi rzeki aku ttap dew...aku b'syukur dgn rzeki yg aku perolehi stkat hari nie...walau x byk tpi aku usaha utk ubah hdup aku...rzeki nie dpt bnyk mna pn,ikut mana skalipn klau kte x bsyukur skjap ALLAH nk tarik blik....so,b'syukur lh dgn pew yg kta dpat hari nie..esok mgkin xdew,lusa tntu dew...ALLAH x aniaya pd hamba,tpi mnusia jew aniaya pda dri sndri...

aku mlas arghh nk ckap pnjg psal nie..nnti rmai plak yg xpuas aty ngam aku...maaflh klau dew spew2 yg t'sggung,bkn niat nk mngata...nie skdar renungan smata2...aku pn  msih bru dlm dnia nie,selok belok pn aku xthu lg cmner...aku cma insan yg cuba mnimba ilmu slgi dri t'dya..

1 lg,aku ska blog sbb aku bleh taip pnjg mner pn yg aku nk..jauh beza arhh dri fesbuk ouhh..tulis pnjg sket kna spam..smpai mlas dh menaip...sng dew blog ikut suka aku jew nk pusing cmner pn...larw asew nk share aku post jew kt fesbuk ouh..tulis kt fesbuk bleh share kt cnie??

ok larh...pnat dh aku m'naip neyh..nie lh entri aku yg pling pnjg asew nyer..hahaha
salam ramadhan aku ucapkn,jka t'salah bicara mohon dimaafkn,aku skadar meluahkn rasa,jngn lupa pose thun nie biar penuh ya....

0 ulasan: